شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۸:۰۶:۴۳

در پی کاهش قیمتهای جهانی نفت
توتال عملیات حفاری در بلغارستان را به تعویق انداخت
ایران دریلینگ: شرکت فرانسوی توتال عملیات حفاری نفت و گاز در بلغارستان را به دلیل افت قیمت‌های جهانی نفت ٦ ماه به تعویق انداخت. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از شانا،  شرکت فرانسوی توتال اعلام کرد: حفاری برای نفت و گاز در یک بلوک اکتشافی بلغارستان در دریای سیاه برای حداقل ٦ ماه و تا اوایل سال ٢٠١٦ به تعویق می‌افتد. شرکت توتال، اپراتور بلوک فراساحلی ٢١-١ هان آسپاروه مناقصه‌های مربوط به خدمات حفاری این بلوک را با موافقت شریکانش (شرکت‌های اوام وی اتریش و رپسول اسپانیا) به تعویق انداخته است. شرکت توتال مستقر در بلغارستان اعلام کرد: به دلیل افت زیاد و پیاپی قیمت‌های جهانی نفت در ماه‌های گذشته؛ شرکت‌های فعال در این بلوک به اتفاق آرا تصمیم گرفتند که بودجه و برنامه‌کاری برای سال ٢٠١٥ در این بلوک را تغییر دهند و برنامه‌های حفاری را در سال ٢٠١٦ آغاز کنند.

بنابر اعلام آرنود جوئن، یک مهندس پیمانکار در شرکت توتال، مناقصه‌های مربوط به این بلوک احتمال دارد در سه ماه نخست سال ٢٠١٥ و با پیش‌بینی نخستین حفاری در سه ماه نخست سال ٢٠١٦ آغاز شود.  تاریخ اولیه حفاری برای دو چاه اکتشافی اواسط سال ٢٠١٥ تعیین شده بود و هزینه حفاری یک چاه عمیق نیز حدود ٣٠٠ میلیون یورو (٣٧٦ میلیون دلار) برآورد می‌شود. شرکت اوام وی اعلام کرده بود که می‌تواند حدود ٨٤ میلیارد مترمکعب گاز از بلوک یاد شده تولید کند. اعلام این موضوع امیدهای بلغارستان را برای اینکه بتواند به وابستگی خود به واردات گاز از روسیه پایان دهد، افزایش داده است.


  کد خبر : 392
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :